پدر .. بابا .. آقا

خرید بک لینک
چقد مظلوم واقع شده این چند سالِ

دیروز تولدش بود .. ۱۶ آبان ۱۳۲۱

و ما چند سالِ این روز رو سر سری میگذرونیم حتی امروز هم تا همین الان کاری نکردیم

کادو مادو هم یُخدی

بچه های بدی هستیم نه؟

خودش که فکر میکنه دوسش نداریم شاید منم بودم همین فکرُ میکردم ..

خوبه یعنی خیلی خوبه .. نه ازون پدراست که حواسش به بچه ش نباشه، نه ازوناست که گیر بده، نه ازوناست که خدای نکرده معتاد باشه یا خلافکار یا چه میدونم دزد و قاچاقچی یا خیانتکار به زن و بچه ..

فقط چون هوای مامانم رو اونجور که باید نداشته و همش از طرف مامان شنیدیم که حواسش به من نبوده، دستمُ نگرفته، یه بار بهم نگفته: «زن مرده ای یا زنده؟» . مام نسبت بهش دلسرد شدیم .. ما که میگم اول خودم

یه کمی هم این سالها افتاده رو دورِ لج و لجبازی ..

اگه نه در مقامِ پدر برامون کم نگذاشته بازم میگم به خصوص برای من ..

نمیدونم اما این که میگن دختر بابا,یی میشه، من خودم اینطوری نیستم بازم فکر میکنم برمیگرده به اینکه هیچ وقت ندیدم بابا,م هوای مامانم رو داشته باشه

معمولا تو زندگی هایی که پدرِ خانواده، قدردان و هوادارِ زنش هست دخترا هم عاشق پدرشون میشن ..

الان یه کم نادم و پشیمانم که هنوز واسه تولد بنده خدا هیچ کاری نکردیم و راستش گاهی تو این چند سال با خودم گفتم: نکنه دیر بشه ..

من دیگه برم بلکه کاری کنیم تا شب که بیاد خونه

بدخواب...

ما را در سایت بدخواب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:55

صفحه بندی