سه شنبه بیست و هفتم دی ۱۴۰۱ ساعت 11:52 توسط فروغ .. |
یه چیزی که هم خودمو و هم آقا امیر رو خیلی کلافه میکنه بی برنامه بودن منه..
خیلی وقتا راجع به این موضوع حرف میزنه و منم میگم باشه باشه از فردا فلان کار رو میکنم اما عمرا اگر من کاری بکنم ..
ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88