دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ ساعت 11:43 توسط فروغ .. |
دوره زمونه ای شده وقتی بگی نمیدونم یا بلد نیستم خیلی راحت تری .. به خدا توی یه بدبختی و با یه آدم دور از جون شما نفهم و نادانی گیر افتادم که اصرار هم داره یاد بگیره
به ولله اگر میگفتم من بلد نیستم زندگیم خیلی بهتر پیش میرفت
ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31