شب های دلتنگی

خرید بک لینک
بعد مدتها اومدم با حالِ خراب ..

فقط میتونم برگشتم به دو سه سال قبل با شرایط افتضاح .. برگشتم به شبهایی که تا خود صبح گریه میکردم حتی توی خواب پریشون بودم و بدحال ..

برگشتم به اون بغض های لعنتی و افسردگی و بازم تنهایی بیشتر از قبل ..

لعنت به تنهایی

لعنت به این دنیای بی رحم ..

بدخواب...

ما را در سایت بدخواب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:55

صفحه بندی