فقط میتونم برگشتم به دو سه سال قبل با شرایط افتضاح .. برگشتم به شبهایی که تا خود صبح گریه میکردم حتی توی خواب پریشون بودم و بدحال ..
برگشتم به اون بغض های لعنتی و افسردگی و بازم تنهایی بیشتر از قبل ..
لعنت به تنهایی
لعنت به این دنیای بی رحم ..
بدخواب...
ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107