سلام
امروز بعد مدتها اومدم ولی حالم خوب نیست
پشیمونم از کارم و حرفم
کاش واقعا تو زندگی هم دنده عقب داشتیم
حقیقتش با بابام دعوام شده .. نمیدونم چرا انقدر با هم موش گربه ایم
البته میدونم .. یکبارم گفتم
علت موش و گربه بودنم با بابام نه اینه که بهم گیر میده، نه اینکه خدای نکرده بد باشه
اتفاقا بهترینِ
ولی اونجایی بد میشه که میبینی هوای مامانت رو نداره
نمیدونم شایدم من اینجورم .. ولی مامانم رو تو زندگی خیلی مظلوم میبینم
علت اینکه بابایی هم نیستم، همینه .. (برخلاف اون چیزی که جا افتاده که دخترا بابایی هستن)
اما همه اینا دلیل نمیشه که پشیمون نباشم
دلیل نمیشه که بگم کاش اون حرفا رو نمیزدم
کاش انقد کل کل نمیکردم .. اصلا کاش ازین به بعد کل کل نکنم و اصلا حرفی نزنم
نه به خاطر قهر بودن .. نه ..
به خاطر اینکه مثل حالا نشه وضعیتم
بزارم هر جور دوست داره و فکر میکنه رفتار کنه ..
بدخواب...ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114