ساعت ۱:۳۵ دقیقه نیمه شبِ و من اومدم که طبق قولی که دادم کامنت ها رو تایید کنم ..
فردا هم امتحان تئوری ویترای دارم مثلا بیدار موندم درس بخونم اما همینکه سرم رو به هدف خوندن سوالا و جزوه پایین میارم از خواب میمیرم و برعکس حالا که در حال گوشی بازی ام در نهایتِ بیداری و هوشیاری ام ..
خیلی موفق میشم من ..
تا درودی دیگر بدرود ..
بدخواب...ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104