..

خرید بک لینک
این مدت خیلی درگیر مدرسه و بچه ها بودم ..

تا الان فقط مربی کامپیوترشون بودم اما حالا یک ماهی هست برای پایه چهارم زبان هم میگم .. بچه ها شیطون و من کمی تا قسمتی ابری بی اعصاب

باقیِ ساعت ها هم یه دانش آموز سومی رو بهم سپردن که باهاش ریاضی و فارسی کار کنم ... بیش از حد ضعیفه اینجوری که سومِ ولی مطالب کلاس اول رو هم با زور میفهمه ..

اسمش ثنا ست .. یه دختر مودب و حرف گوش کن ولی خیلی ضعیف و یه کم خیال پرداز .. استعداد فوق العاده ای توی آواز خوندن داره

شروع که میکنه به خوندن آنچنان با احساس میخونه و فراز و فرود ها رو رعایت میکنه که لذت میبری .. یه کمم شلخته ست

زیاد تمایلی به حرف زدن ندارع .. یعنی وقتی ازش سوال میکنم انگار در دنیای دیگه سیر میکنه .. خدا کنه پیشرفتی کنه، پدر و مادرش کاملا ولش کردن

این مدت منم حالم خوب نیست ..

علتش هم اینه که استاد انقد هزینه ی کلاسا رو بالا برده که توان مالی ش رو ندارم دیگه ..

به خودش که گفتم تو مدرسه کارم زیاده ولی در اصل مشکلم هزینه شِ

سر این قضیه حسابی بهم ریختم ..

امیدوارم همه چیز درست بشه

بدخواب...

ما را در سایت بدخواب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 1:55

صفحه بندی