خونه تکونی

خرید بک لینک
از امروز صبح خونه رو ریختیم به قصد خانه تکانی ..

هعی بَدَک نبوده، تا الان خوب پیش رفتیم یعنی اگه الان برق نمیرفت، میرفتم سراغِ بقیه کارها و امشب یکی از اتاقا تموم میشد ..

در کل امسال قصدم خونه تکونی کردن نبود ولی خواهرم مدام گفت این تعطیلات چند روز کارها رو تموم کنیم و بعدش راحت شیم .. دیدم راست میگه و اگه یه کم از حساسیت هام کم کنم، خونه تکونیِ انجام میشه ..

بیشترم قصدم تعمیر و درست کردنِ بعضی وسایلِ مثل تعمیر مبلا و نصب پرده ی جدید و گرفتن چند تا وسیله ی دکوریِ خوشگل..

پارسال که رنگکاری داشتیم و تا لحظه ی آخر بدوبدو کردم و در نهایت دقیقا از یک روز قبل عید افقی شدم تا ششم عید

به خصوص دو روز اول جوری مریض بودم که حتی نای راه رفتن هم نداشتم .. قرص و دارو هم جوابگو نبود سه چهار بار سرُم زدم تا خوب شدم ..

خیلی بده آدم تو روز عیدی مریض بیافته

قشنگ همهی برنامه های شیرینی پزی و اینام موند و حتی خودمم از دید و بازدید عید هیچی نفهمیدم اما امسال خدا رو شکر کارامون زود تموم میشه ..

راستی اخر هفته هم که ولنتاینِ و نمیدونم شاید همینجوری رفتم بیرون ..

به قول خواهرم میگه که یه گل بگیر مردم فکر نکنن بدبخت بیچاره ای ..

راستی از جاهای دیدنی و محله های قدیمی تهران اگه جای قشنگی میشناسید معرفی کنید ..

بدخواب...

ما را در سایت بدخواب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 5:36

صفحه بندی