هعی بَدَک نبوده، تا الان خوب پیش رفتیم یعنی اگه الان برق نمیرفت، میرفتم سراغِ بقیه کارها و امشب یکی از اتاقا تموم میشد ..
در کل امسال قصدم خونه تکونی کردن نبود ولی خواهرم مدام گفت این تعطیلات چند روز کارها رو تموم کنیم و بعدش راحت شیم .. دیدم راست میگه و اگه یه کم از حساسیت هام کم کنم، خونه تکونیِ انجام میشه ..
بیشترم قصدم تعمیر و درست کردنِ بعضی وسایلِ مثل تعمیر مبلا و نصب پرده ی جدید و گرفتن چند تا وسیله ی دکوریِ خوشگل..
پارسال که رنگکاری داشتیم و تا لحظه ی آخر بدوبدو کردم و در نهایت دقیقا از یک روز قبل عید افقی شدم تا ششم عید
به خصوص دو روز اول جوری مریض بودم که حتی نای راه رفتن هم نداشتم .. قرص و دارو هم جوابگو نبود سه چهار بار سرُم زدم تا خوب شدم ..
خیلی بده آدم تو روز عیدی مریض بیافته
قشنگ همهی برنامه های شیرینی پزی و اینام موند و حتی خودمم از دید و بازدید عید هیچی نفهمیدم اما امسال خدا رو شکر کارامون زود تموم میشه ..
راستی اخر هفته هم که ولنتاینِ و نمیدونم شاید همینجوری رفتم بیرون ..
به قول خواهرم میگه که یه گل بگیر مردم فکر نکنن بدبخت بیچاره ای ..
راستی از جاهای دیدنی و محله های قدیمی تهران اگه جای قشنگی میشناسید معرفی کنید ..
بدخواب...ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114