آبجی ..

خرید بک لینک
یه آجی بزرگه دارم از همونا که میگن �یه دختر دارم شآآ نداره�

ماشاالله هر چی از وَجناتُ سَکَنات ـِش بگم کم گفتم ..

از هر انگشتش هزار تا هنر میریزه

فقط خدا رو شاکرم که ایشون دلش در عنفوان جوانی پیش یه پسرکی گیر کرد و اون پسرک هم خدا زد پسِ کله ش اومد ایشون رو گرفت

وگرنه رسماً بدبخت بودیم ..

فک کن ورِ دلمون میموند که هیچ .. هر روزم میخواست ما رو با هنرهاش مستفیض کنه ..

خلاصه که خدای بخشنده ی مهربان واقعا حکیم است ..

حکمتت ُ شکر

بدخواب...

ما را در سایت بدخواب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 5:36

صفحه بندی