خدا رو شکر فعلا رابطه ی دیگری کشف نکردم که احتمالا اگه اینبار کشف کنم کله مو میکوبم به دیوار ..
حالا صحبتم در موردِ عروسِ موسس هستش .. به قول اینها مهسا جون البته من که نسبت به این خانوم هیستیریکم ..
دو روز در هفته میاد مدرسه
چند باری با هم رسیدیم به مدرسه و این خانوم هر روز شوهرش میارش و میبرتش ..
هر بار عین تازه نامزد کرده ها از انتهای کوچه تا اون سر کوچه که شوهرش ایستاده عشقولانه, دَر میکنه واسه خداحافظی ..
یا هر بار میرم کتابخونه میبینم با چنان عشقی داره صحبت میکنه که نگو ..
حالا مدتیه فهمیدم بچه دو ساله داره
یه کم این رفتارهاش به نظرم سوسول بازیه
نمیدونم شایدم من حساس شدم .. نظر شما چیه؟
بدخواب...ما را در سایت بدخواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112